Another night, another dream wasted on you.

Helgen kan beskrivas med tre ord:  underbar, fruktansvärd och mysig.

Underbar var så hela världen kändes på lördagen. På morgonen var jag på sjukt bra humör, ensam hemma, stereon på högsta volym och sprang runt å sjöng högt och falskt medan jag gjorde mig i ordning.
Kalas hos syrran var också underbart. Tills ångesten kom.

Mysigt var det hos Micke på lördag kväll. Kände mig speciell och älskad och allt var jättebra. Sjukt mysigt var det. Tills jag gjorde fel.

Fruktansvärd var natten när min viljestyrka som tydligen inte finns failade och mitt hjärta brast. Människan förstår visst inte hur mycket jag älskar honom. Hur mycket han betyder för mig. Vill han inte ha mig som flickvän får han heller inte pussa på mig, ligga med mig och leka med mina känslor såhär. Varför kan jag inte stå emot?

Orkar inte bry mig om någonting längre. Ska bara fokusera på Thea, min livsstyrka <3

Jag vet att jag ska vara försiktig med vad jag skriver eftersom jag är under utredning och sånt och socialtanterna läser min blogg (hej, jag tycker inte om er) men jag är en tonåring och tonåringar har problem, alla tonåringar har det. Så jag vet inte hur ni ska kunna vända detta emot mig..och får jag nu skit för att jag skrev att jag inte tycker om tanterna så vet jag inte vad jag gör. Man får väl tycka vad man vill eller?

Ska upp i länsrätten mot min moder på torsdag. Hoppas jag blir av med henne. Jag hatar henne verkligen. I mean it, I really do. Så, tyck synd om mig och önska mig lycka till.

Puss

Kommentarer
Postat av: cicci

urrs, lycka till thilda. Gäller väl att orka igenom ända till slutet. Vet att vi inte e så nära, men finns här med.

(hälsar ochså till alla i soc, om ni skulleläsa kommentare med. God jul)

2009-11-11 @ 11:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback