<3

Jag vill bara säga tack, för att just du är du och för att du alltid finns där. Aldrig någonsin har någon berört mig, så som du har gjort. Du får mig att känna mig stark, självsäkrare och så otroligt lycklig. Ingenting i världen kan mätas med dig. Du är min älskling, mitt allt. Aldrig att jag släpper dig. Ditt leende gör mig svag och du gör mig så sjukt varm innombords. För jag vet att du älskar mig, precis för den jag är.

Jag vill att du ska veta att jag finns här för dig, närsomhelst. Och jag finns här för Thea. Behöver du hjälp, ring mig direkt. Tveka aldrig på att jag inte kommer.

Jag älskar dig Mathilda.

/din erika<3

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åh älskling, tårarna kom. Jag älskar dig så sjukt jävla mycket så det kan du inte ana. Baby, jag finns här för dig med <3

2009-10-11 @ 21:57:12
URL: http://barameela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback