I will follow you into the dark.

hey allesammans, nu är jag tillbaka!

Skönt, jag har varit hemma i veckan men jag vet inte, har bara inte orkat skriva någonting. Mår inte så bra just nu. Det händer en hel del och ja försöker vara stark men det är svårt. Jag har det jobbigt utan min Micke och mest av allt vill jag bara ha honom tillbaka men jag måste hålla mig ifrån honom, jag måste. Så enkelt är det.

För övrigt har jag klarat mig från ytterligare skador osv hela veckan, imorn ska jag bara ligga i sängen hela dagen har jag bestämt. Ska inte göra något alls. Är helt slut. Heelt slut.

Jag måste bara säga att jag trivs så himla bra i min nya familj, dom är helt underbara, verkligen. Jag saknar bara Göteborg och mina vänner så mycket så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jaja. Det blir dagliga inlägg framöver så vi ses väl!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Är så glad att du har det så mycket bättre där uppe men jag saknar dig hur mycket som helst och vill bara krama om min lilla korv, bara sitta tysta och ta en cigg, Ha våra dampryck när vi har tråkigt!

Stefan finns här för sin Lisa <3<3

2009-10-11 @ 14:36:13
URL: http://leeeenart.blogg.se/
Postat av: Bellli:*

Det är underbart att ha dig här bby,

och härligt att höra att du trivs!

Jag älskar dig<3

2009-10-14 @ 22:43:27
URL: http://fantasintogslut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback