Satan vad ont det gör.

Hey, förlåt allihopa. Min dator är trasig och jag är sjuk, igen. Körtelfeber denna gången. Jippi. Det är så skönt när det gör så ont i halsen att svälja att det går enda upp i öronen. Eller inte. Heheh.

Jaja. Igår var jag i Göteborg och träffade folk. Det var underbart. <3

Livet går framåt, även fast det nästan varje dag känns som att jag bara vill dra täcket över huvudet igen. Det är massa struligt med mamma. Läste LVU grejen idag och min mor skriver att jag är "alkohol- och sexmissbrukare" tidigare har hon även skrivit att jag är drogmissbrukare. Jag förstår verkligen inte varför hon kläker ur sig detta. Jag dricker nästan aldrig, inte gjort på över ett halvår. Tar droger gör jag minsann inte heller. Att jag är sexmissbrukare är ju faktiskt ganska kul att hon tror eftersom ni som läste min gamla blogg vet vad jag tycker om sex. So up yours mum. 

Förresten, om man är sexmissbrukare betyder väl att man älskar att ha sexuellt umgänge och inte kan få nog av det? Haha. Visst jag har sex regelbundet men inte...mycket? Och jag längtar inte efter det. HAHA ofta jag skriver om mitt sexliv. Jaja. Ni gillar't!

Nu ska jag fortsätta att ligga i sängen och tycka synd om mig själv haha. Puss.

Kommentarer
Postat av: Veronica

HAHA ja ditt sexliv gillar alla Mathilda ;)

skriver bara det för vill inte komma in på mer ditaljer xD

2009-10-31 @ 13:44:36
URL: http://leeeenart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback