So sick of love songs.

Hey, ligger inne på sjukhuset, igen. Inte så värst kul. Denna gången är det något fel på mina njurar. Så imorgon ska jag göra ultraljud. Vad som än händer så hoppas jag verkligen inte att jag är gravid igen för jag orkar inte det. Jag orkar verkligen inte. Just nu går jag på en massa smärtstillande och det är bara därför jag orkade sätta mig i rullstolen och rulla bort till lekterapin där jag fick låna datorn. Tänkte att ni kanske ville veta varför jag inte har skrivit så mycket på det senaste men det är för att jag har varit sjuk. Haft, ja vad kan det vara, jättehög feber i två månader så det är inte så konstigt att jag har varit trött och kännt mig dålig men nu har vi äntligen kommit underfunn med vad det kan vara.

Jag ser väldigt dåligt, det kommer upp en massa svarta prickar framför ögonen så om det är felstavat och så så får ni överleva, just nu är texten lila och grön enligt mig vilket betyder att jag antagligen är en smula färgblind eftersom att jag vet att den är svart när man skriver. Jaja.

Idag ringde Theas farmor som just nu tar hand om henne, Thea hade kissat på pottan idag! Min lilla plutt börjar bli duktig. Jag saknar min Theabus så sjukt mycket just nu :(

Just nu orkar jag inte skriva något mer men imorgon kanske jag kan skriva några rader igen. Då har jag antagligen gjort det där ultraljudet också så då vet jag antagligen vad det är som är för fel på mig. Eheh.

Puss

Kommentarer
Postat av: Jimmy

usch, stackaren:(<3<3 lider med dig:( hör av dig när du kan göra de, hoppas allt blir bra med dig snart<3

puss puss:*

2009-10-01 @ 15:03:28
Postat av: Veronica

aw älskling hoppas allt löser sig och att du får komma hem till lilla Theabus!

Saknar dig väldigt mycket och vi får ta och ses snart!'Älskar dig <3

2009-10-01 @ 15:41:34
URL: http://leeeenart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback