And sorry seems to be the hardest word.

Förlåt för det oseriösa inlägget tidigare men jag är så fruktansvärt trött. Jag gör ingenting på dagarna, ligger bara och sover hela tiden och om jag väl gör någonting så blir jag hur trött som helst, som en zombie. Det är inte kul. Jag vet att jag måste börja röra på mig men jag orkar helt enkelt inte. Men jag ska börja, snart. På torsdag ska jag med Annica på poweryoga, det kommer jag ju aldrig klara men ja, jag måste ju testa iallafall. Helst av allt vill jag börja rida igen men hela familjen Erlandsson är allergiska så det kommer ju aldrig att ske. Tråkigt! Ska börja jogga i slingan när mitt ben blir bättre. Får ju egentligen inte stödja på det alls men det gör jag ändå eftersom jag inte kan hoppa på kryckor med en bruten tumme och det resulterar i att mitt ben svullnar upp till sin dubbla storlek vilket inte alls är speciellt skönt.

Men, ja. Kan någon hjälpa mig att hitta motivationen? Det är den som saknas. Jag har ingen viljestyrka. Jag orkar inte träna och då gör jag det inte. Det känns ju sådär kul att gå och gymma med min kompis mamma. Bättre än inget helt klart men ändå. Jag är jämt så orolig för vad andra ska tycka. Jag har ingen kondition och därför ger jag mig inte ut i slingan för jag vill inte att någon ska skratta åt mig när jag inte orkar längre osv. Det enda jag känner att jag är riktigt bra på och som jag kan göra fullt ut utan att oroa mig det är att rida, ta hand om hästarna och ja. Det är det bästa jag vet helt enkelt. Saknar det sjukt mycket men jag kan inte rida mer, jag kommer bar aförstöra mitt knä ännu mer och jag vill faktiskt kunna gå när jag blir äldre, haha.

Ja-a, jag vet ju inte hur mycket detta inlägget gav er men jag tycker det är skönt att få skriva av sig ibland, lätta på hjärtat. Fingrarna bara flyger fram över tangenterna och tankarna far ut ur huvudet. Alla kommer inte med men dom kommer ut. Känns bra och nu kan jag sova lugnt utan att ligga och grubbla över detta hela natten. Kanske det är detta jag ska göra?

Jag har ju så svårt med att somna för jag tänker så fruktansvärt mycket på allt och ingenting när jag går och lägger mig. Kanske jag ska skriva av mig här varje kväll innan jag hoppar i säng? Ska testa denna veckan och se om det fungerar. Haha. Ni får tycka jag är knäpp som typ ställer frågor och svarar på dom själv men ja, jag är lite knäpp. Fråga bara mina kära vänner! Hihi.

Nu ska jag pussa och krama lite på min lilla Bella sen ska jag gå ut och ta en nattcigg och lyssna på musik, sen blir det nattinatti. Sov gott allihop.

Kommentarer
Postat av: Veronica

jag tycker du ska börja med hästar och rida och få ut allt hat och all smärta och tankar och få börja känna på livet det du älskar mest av allt!

Kan tyvärr inte göra så mycket här i Göteborg men ska försöka komma upp till dig så mycket jag kan och om det är något du behöver hjälp med så finns jag alltid här för dig!

Älskar dig <3

2009-09-16 @ 15:43:00
URL: http://leeeenart.blogg.se/
Postat av: Theajohanna- mitt liv i foto

Men då skulle ju du precis åka tillbaka till Kungshamn.. Jag ville träffa dig men Veronica sa att jag inte skulle hinna till Hisingen eftersom jag satt i Brunnsparken, då när ni ringde.



puss <3

2009-09-16 @ 21:28:55
URL: http://theajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback