Dimmiga dagar.

Hej allesammans, första dagen på mitt "nya" liv tog en oväntad sväng om kan man ju säga. Hände en del tråkiga saker och jag tror att jag har kastat ur mig fler svordommar idag än vad jag någonsin gjort innan. Inte bra. Men bortsett från den lilla incidenten så har det gått bra. Fick tillbaka min dator också, som jag nu måste hitta en ny köpare till. Jobbigt. Ingen som är intresserad av en laptop? Eheh.

Jaja, nu borde jag verkligen hoppa i säng men jag är inte trött. Ska kolla H&M och se om det finns något jag vill att min syster ska beställa åt mig! Kanske skriver några rader innan jag lämnar datorn för att sova.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Älskling det borde verkligen inte hända men jag vet inte hur jag ska hjälpa dig men finns gärna här fördig om det är något!

Älskar dig <3

2009-09-28 @ 08:24:28
URL: http://leeeenart.blogg.se/
Postat av: Sprattel

laptop? :D

2009-10-28 @ 11:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback