Färgklick!

Kunde inte hålla mig! Nu sitter jag här med färgen i håret och väntar! Klockan tickar så sakta när man väntar på något, håller ni inte med?

Förresten så har jag ingen som helst koll på vad det är för veckodag idag? Är det onsdag? Jag tror det iallafall. Det är inte lätt att hålla koll när man bara går hemma hela dagarna. Det börjar bli lite långtråligt eftersom jag inte ens kan gå ut nu när jag skadat mig. Åh juste! Jag har ju inte ens berättat vad som har hänt! Så här var det;

Jag var ute och gick med Thea i barnvagnen på slingan och helt plötsligt small det till i hela benet och gjorde hur ont som helst. Men jag kunde fortfarande gå. Senare på kvällen började det bulta jättemycket i knät och det gjorde ondare och ondare. När jag skulle ta mig ner till min vän Erika som bor en bit längre ner på kullen så trampade jag snett och sedan hade jag ingen känsel kvar i vaden och i foten. Det gjorde så sjukt ont att vi fick ringa ambulansen.
Det visade sig att minisken hade gått sönder och lårmuskeln hade låssnat från sitt fäste i knät. Så nu måste jag hoppa på kryckor i 2-3 månader. Inte så kul och det gör så sjukt ont i händerna men men! Det här överlever vi väl :)

Åh nu är klockan bara 5 över 10, jag som ska skölja ur färgen när klockan slår halv. Segt segt.

Ni får njuta av en bild på min älskade Thea sålänge. See ya' soon <3

Kommentarer
Postat av: Veronica

Theabus :D

2009-09-09 @ 12:38:31
URL: http://leeeenart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback