so long

Start over from zero.

Hej och välkommen till min blogg. Än så länge ser den inte så mycket ut för världen men det kommer.
Har haft ett antal bloggar men alla visste vem jag var på de andra så det gav inte samma frihet. Nu har jag denna och jag tänker vara hyfsat anonym, det vill säga att jag inte tänker säga till min vänner att jag har denna. Men ni som läser får hemskt gärna kommentera. Läser och kommenterar du så gör jag detsamma på din blogg!

Lite om mig;

Jag är en 16årig tjej som kanske inte ser så mycket ut för världen men jag är väldigt stor. Stor i tankarna. Jag älskar musik och spelar och sjunger gärna själv, visst, jag är inte världsbäst men jag tycker det är kul! Jag har också en dotter på ungefär sex månader men henne kommer jag inte att skriva så mycket om i bloggen, kanske då och då men den här bloggen är om MIG. Det är bara MINA tankar och funderingar.

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback