There's no time for tears.

Jag har inte skrivit på några dagar och det har sin förklaring men jag orkar verkligen inte ta upp det nu för då kommer det bli ett sånt där långt "emo" inlägg och alla kommer kommentera "stackars dig" och blablabla och det orkar jag inte med just nu.

Jag gråter inte över spilld mjölk. Just nu finns det bara Thea, jag gör allt för att få behålla min underbara dotter. Det finns så mycket motgångar så det kan ni inte ana men jag gör allt. Samtidigt som jag är helt ripped up inuti. Det är verkligen inte lätt och jag skriker efter en hjälpande hand men hennes far är tydligen allt för egoistisk för att kunna tänka sig att hjälpa mig på HANS helg. Så nu har jag äntligen fått den lilla sjuklingen att sova, det tog tre timmar. Jättekul när man har världens migrän och mår skit.

Nej det skulle inte bli ett såntdär "tyck synd om mig" inlägg men det blev det visst ändå. Jahopp.

Kommer mer sedan PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback