tralala lilla molntuss.

Hey, nu är designen helt okej, så nu får det vara såhär. Jag är inte så bra på att fixa med alla koder och allt vad det heter!

Iaf, jag hoppas som sagt på kryckor nu. Känns ju sådär kul alltså. Men men, jag överlever väl. Igår träffade jag en kär vän som jag har saknat så mycket. Det var underbart. Vi gjorde inte så mycket men det kändes så bra i hela kroppen att bara få vara nära. Jag har verkligen saknat honom. Men så fort han åkte härifrån så kom tårarna. Varje gång han lämnar mig känns det så hemskt, precis som att vi aldrig mer kommer ses. Jobbigt är det. Men men.


Nu undrar jag lite vad ni tycker jag ska skriva om här? Så kommentera gärna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback