Tjaah!

Tjaah fan, var ju ett tag sen nu men nu har jag fan internet å grejer här så fan vad bra det kommer bli!

Men ja, vard har ni hållt på med det senaste då? Själv har jag varit med min älskling Ida varje dag i en hel månad nu typ. Awesome som fan. Vi har haft askul men jag kommer typ inte ihåg vad vi har gjort. Varit på grymma fester iaf. Träffade en pojke som hette Glenn, han var inget å ha haha så jag tog Ida ifrån honom ;)
Sen fanns det en till pojke som hette Mike, han var inte heller någon bra snubbe för mig så det struntade jag i!
Men nu då va, så finns det en sjukt snygg pojke som heter Måns, å jag skojjar inte, han är verkligen SNYGG. Haha.
Får väl se, jag har ju alltid min Ida :D Alltså jag tror inte ni bryr er ett skit men jag är as skriv sugen, dett a gick typ på två sekunder  :D

hAHAH Puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback